Postzegels België: 26U, een ordner Belgie met divers goed materiaal

Aangeboden: 26U, een ordner Belgie met divers goed materiaal Prijs: Gereserveerd

Het wordt niet zo best weer vandaag dus drioel is er met wat leuke items, veel plezier vandaag...

U ziet hier een ordner met Belgie vanaf begin tot eind jaren 60 ongeveer. Betere zegels er tussen en wat koloniespul, leuk veel spoorwegen. Ik zie bv al zegel 2 van minimaal 60 euro; 3 2x, 4 2x, 5, 6-9 zo te zien, 10-13, 14-17, 19 gestempeld, toch ook 150 eurie, 20-22, 23-26 waarvan 26 tandschade rechtsonder, 27-33, nou ja enzovoort enzovoort. Verderop in dit stock zie ik nog veel meer van die geknipte zegels dubbel zitten waaronder 2x de zwarte en 2x de blauwe maar niet die met de epauletten dus de latere. Verder blokje 17 zie ik in minimaal ongestempeld maar ik ga het er niet uit halen. Echt zoiets dat Duitsers een fundgrube noemen, mag al weg voor 139 euro...

Zoals gebruikelijk zijn aanbiedingen bij drioel voor de eerste die het biedt. Overbod heeft slechts dan zin als de eerste bieder niet binnen 10 dagen betaalt. De overbieder verkrijgt het item dan tegen het eerste bod want overbod interesseert drioel niet.

Verzending tegen actueel TNT tarief en ik combineer meerdere aankopen voor u om port uit te sparen. Ophalen mag natuurlijk ook.

Dit item is voor de eerste die 139 euro biedt!

Vriendelijke groeten van drioel,
altijd mats...
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Postzegels België